CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Strona CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące urządzeń Electrolux. Jeśli wystąpi problem z urządzeniem, należy skorzystać z sekcji Rozwiązywanie problemów. Oferta akcesoriów oferowanych w sklepie internetowym pozwala na lepsze wykorzystanie możliwości urządzeń.

Pralki

1. Czy mogę zainstalować pralkę, używając przyłącza ciepłej wody?
Nie zaleca się instalacji z użyciem przyłącza ciepłej wody. Teoretycznie zawory dopływu wody naszych urządzeń mogą działać w temperaturze do 65 stopni, jednak programy prania nie używają stale ciepłej wody. Stały dopływ ciepłej wody może spowodować pogorszenie efektów prania. Ponadto nasze urządzenia ładowane od góry i od przodu zaprojektowano specjalnie z myślą o podłączeniu do przyłącza zimnej wody.

2. Dlaczego nie mogę znaleźć mojej pralki na stronie internetowej?
Na stronie prezentowane są tylko aktualne modele. Jeśli dany model lub model specjalny nie jest dostępny na stronie internetowej, należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji.

3. Ile lat ma moja pralka?
Rok produkcji pralki można ustalić na podstawie numeru seryjnego na tabliczce znamionowej. Pierwsza cyfra oznacza rok, a druga i trzecia – tydzień produkcji. Na przykład 13500016 oznacza 35. tydzień 2001 roku.

4. Pralka wyświetla kod błędu. Co to znaczy?
Kody błędów mają różne znaczenie w zależności od zaistniałego problemu. W sekcji Rozwiązywanie problemów podano kody błędów i odpowiadające im rozwiązania.

5. Co oznaczają symbole na pralce?
Dokładne informacje na temat znaczenia symboli umieszczonych na urządzeniu znajdują się w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia. Jeśli instrukcja jest niedostępna, tutaj można pobrać wersję elektroniczną.

6. Dlaczego pralka nieprzyjemnie pachnie?
Nieprzyjemne zapachy, takie jak np. zapach pleśni lub spalenizny, powstają z różnych przyczyn. Opis możliwych przyczyn i sposobów ich usunięcia zawarto w sekcji Rozwiązywanie problemów.

7. Pralka nie działa. Z kim należy się skontaktować w sprawie naprawy pralki?
Jeżeli samodzielne rozwiązanie problemu zgdnie ze wskazówkami zawartymi w sekcji „Rozwiązywanie problemów” okazało się niemożliwe, istnieje możliwość skorzystania z usług licencjonowanego serwisu.

8. Gdzie mogę znaleźć instrukcję obsługi do pralki?
Dysponując nazwą modelu i numerem produktu, można łatwo pobrać nową instrukcję tutaj.


Suszarki

1. Dlaczego nie mogę znaleźć mojej suszarki na stronie internetowej?
Na stronie prezentowane są tylko aktualne modele. Jeśli dany model lub model specjalny nie jest dostępny na stronie internetowej, należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji.

2. Ile lat ma moja suszarka?
Rok produkcji suszarki można ustalić na podstawie numeru seryjnego na tabliczce znamionowej. Pierwsza cyfra oznacza rok, a druga i trzecia – tydzień produkcji. Na przykład 13500016 oznacza 35. tydzień 2001 roku.

3. Suszarka wyświetla kod błędu. Co to znaczy?
Kody błędów mają różne znaczenie w zależności od zaistniałego problemu. W sekcji Rozwiązywanie problemów podano kody błędów i sugerowane rozwiązania.

4. Co oznaczają symbole na suszarce?
Dokładne informacje na temat znaczenia symboli umieszczonych na urządzeniu znajdują się w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia. Jeśli instrukcja jest niedostępna, tutaj można pobrać jej wersję elektroniczną.

5. Suszarka nie działa. Z kim należy się skontaktować się w sprawie naprawy suszarki?
Jeżeli samodzielne rozwiązanie problemu zgdnie ze wskazówkami zawartymi w sekcji „Rozwiązywanie problemów” okazało się niemożliwe, istnieje możliwość skorzystania z usług licencjonowanego serwisu.

6. Gdzie mogę znaleźć instrukcję obsługi do suszarki?
Dysponując nazwą modelu i numerem produktu, można łatwo pobrać nową instrukcję tutaj.


Piekarniki

1. W jaki sposób czyścić piekarnik?
Aluminium można czyścić wodnym roztworem zwykłego mydła. Do czyszczenia stali nierdzewnej można użyć specjalnego środka czyszczącego.

2. Dlaczego nie mogę znaleźć mojego piekarnika na stronie internetowej?
Na stronie prezentowane są tylko aktualne modele. Jeśli dany model lub model specjalny nie jest dostępny na stronie internetowej, należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji.

3. Ile lat ma mój piekarnik?
Rok produkcji piekarnika można określić na podstawie numeru seryjnego na tabliczce znamionowej. Pierwsza cyfra oznacza rok, a druga i trzecia – tydzień produkcji. Na przykład 13500016 oznacza 35. tydzień 2001 roku.

4. Piekarnik wyświetla kod błędu. Co to znaczy?
Kody błędów mają różne znaczenie w zależności od zaistniałego problemu. W sekcji Rozwiązywanie problemów podano kody błędów i sugerowane rozwiązania.

5. Co oznaczają symbole na piekarniku?
Dokładne informacje na temat znaczenia symboli umieszczonych na urządzeniu znajdują się w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia. Jeśli instrukcja jest niedostępna, tutaj można pobrać jej wersję elektroniczną.

6. Piekarnik nie działa. Z kim należy się skontaktować w sprawie naprawy piekarnika?
Jeżeli samodzielne rozwiązanie problemu zgdnie ze wskazówkami zawartymi w sekcji „Rozwiązywanie problemów” okazało się niemożliwe, istnieje możliwość skorzystania z usług licencjonowanego serwisu.

7. Gdzie mogę znaleźć instrukcję obsługi do piekarnika?
Dysponując nazwą modelu i numerem produktu, można łatwo pobrać nową instrukcję tutaj.


Płyty grzejne

1. W jaki sposób podłączyć płytę elektryczną, ceramiczną lub indukcyjną do zasilania?
Podłączeniem płyty grzejnej do dwufazowego źródła zasilania 2 x 230 V powinien zająć się wykwalifikowany elektryk.

2. Gdzie znajduje się przyłącze węża gazowego płyty grzejnej?
Przyłącze węża gazowego znajduje się po prawej stronie kuchenki.

3. W jaki sposób czyścić płytę grzejną?
Do powierzchni ceramicznych zalecamy użycie środków czyszczących dostępnych w naszym sklepie internetowym. Najpierw należy użyć skrobaka do płyt ceramicznych, a następnie środka czyszczącego do płyt ceramicznych.

4. Dlaczego nie mogę znaleźć mojej płyty grzejnej na stronie internetowej?
Na stronie prezentowane są tylko aktualne modele. Jeśli dany model lub model specjalny nie jest dostępny na stronie internetowej, należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji.

5. Ile lat ma moja płyta grzejna?
Rok produkcji płyty grzejnej można ustalić na podstawie numeru seryjnego na tabliczce znamionowej. Pierwsza cyfra oznacza rok, a druga i trzecia – tydzień produkcji. Na przykład 13500016 oznacza 35. tydzień 2001 roku.

6. Płyta grzejna wyświetla kod błędu. Co to znaczy?
Kody błędów mają różne znaczenie w zależności od zaistniałego problemu. W sekcji Rozwiązywanie problemów podano kody błędów i sugerowane rozwiązania.

7. Co oznaczają symbole na płycie grzejnej?
Dokładne informacje na temat znaczenia symboli umieszczonych na urządzeniu znajdują się w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia. Jeśli instrukcja jest niedostępna, tutaj można pobrać wersję elektroniczną.

8. Płyta grzejna nie działa. Z kim należy się skontaktować w sprawie naprawy płyty?
Jeżeli samodzielne rozwiązanie problemu zgdnie ze wskazówkami zawartymi w sekcji „Rozwiązywanie problemów” okazało się niemożliwe, istnieje możliwość skorzystania z usług licencjonowanego serwisu.

9. Gdzie mogę znaleźć instrukcję obsługi do płyty grzejnej?
Dysponując nazwą modelu i numerem produktu, można łatwo pobrać nową instrukcję tutaj.


Chłodziarko-zamrażarki

1. Moja chłodziarko-zamrażarka nieprzyjemnie pachnie. Jak mogę usunąć ten zapach?
W ofercie firmy Electrolux znajdują się pochłaniacze zapachów przeznaczone specjalnie do chłodziarko-zamrażarek. Zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu internetowego i zapoznania się z ofertą pochłaniaczy zapachów. Można je także zakupić online tutaj.

2. Dlaczego nie mogę znaleźć mojej chłodziarko-zamrażarki na stronie internetowej?
Na stronie prezentowane są tylko aktualne modele. Jeśli dany model lub model specjalny nie jest dostępny na stronie internetowej, należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji.

3. Ile lat ma moja chłodziarko-zamrażarka?
Rok produkcji urządzenia można ustalić na podstawie numeru seryjnego na tabliczce znamionowej. Pierwsza cyfra oznacza rok, a druga i trzecia – tydzień produkcji. Na przykład 13500016 oznacza 35. tydzień 2001 roku.

4. Chłodziarko-zamrażarka wyświetla kod błędu. Co to znaczy?
Kody błędów mają różne znaczenie w zależności od zaistniałego problemu. W sekcji Rozwiązywanie problemów podano kody błędów i sugerowane rozwiązania.

5. Co oznaczają symbole na chłodziarko-zamrażarce?
Dokładne informacje na temat znaczenia symboli umieszczonych na urządzeniu znajdują się w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia. Jeśli instrukcja jest niedostępna, tutaj można pobrać wersję elektroniczną.

6. Chłodziarko-zamrażarka nie działa. Z kim należy się skontaktować w sprawie naprawy chłodziarko-zamrażarki?
Jeżeli samodzielne rozwiązanie problemu zgdnie ze wskazówkami zawartymi w sekcji „Rozwiązywanie problemów” okazało się niemożliwe, istnieje możliwość skorzystania z usług licencjonowanego serwisu.

7. Gdzie mogę znaleźć instrukcję obsługi do chłodziarko-zamrażarki?
Dysponując nazwą modelu i numerem produktu, można łatwo pobrać nową instrukcję tutaj.


Okapy

1. W jaki sposób wyczyścić filtry w okapie?
Filtry można umyć w zmywarce lub ręcznie – należy je dokładnie wypłukać i wysuszyć przed ponownym umieszczeniem w okapie. Filtry myte w zmywarce mogą zmienić kolor na biały.

2. Dlaczego nie mogę znaleźć mojego okapu na stronie internetowej?
Na stronie prezentowane są tylko aktualne modele. Jeśli dany model lub model specjalny nie jest dostępny na stronie internetowej, należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji.

3. Ile lat ma mój okap?
Rok produkcji okapu można ustalić na podstawie numeru seryjnego na tabliczce znamionowej. Pierwsza cyfra oznacza rok, a druga i trzecia – tydzień produkcji. Na przykład 13500016 oznacza 35. tydzień 2001 roku.

4. Okap nie działa. Z kim należy się skontaktować w sprawie naprawy okapu?
Jeżeli samodzielne rozwiązanie problemu zgdnie ze wskazówkami zawartymi w sekcji „Rozwiązywanie problemów” okazało się niemożliwe, istnieje możliwość skorzystania z usług licencjonowanego serwisu.

5. Gdzie mogę znaleźć instrukcję obsługi do okapu?
Dysponując nazwą modelu i numerem produktu, można łatwo pobrać nową instrukcję tutaj.


Odkurzacze

1. Dlaczego nie mogę znaleźć mojego odkurzacza na stronie internetowej?
Na stronie prezentowane są tylko aktualne modele. Jeśli dany model lub model specjalny nie jest dostępny na stronie internetowej, należy skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji.

2. Ile lat ma mój odkurzacz?
Rok produkcji odkurzacza można ustalić na podstawie numeru seryjnego na tabliczce znamionowej. Pierwsza cyfra oznacza rok, a druga i trzecia – tydzień produkcji. Na przykład 13500016 oznacza 35. tydzień 2001 roku.

3. Odkurzacz nie działa. Z kim należy się skontaktować w sprawie naprawy odkurzacza?
Jeżeli samodzielne rozwiązanie problemu zgdnie ze wskazówkami zawartymi w sekcji „Rozwiązywanie problemów” okazało się niemożliwe, istnieje możliwość skorzystania z usług licencjonowanego serwisu.

4. Gdzie mogę znaleźć instrukcję obsługi do odkurzacza?
Dysponując nazwą modelu i numerem produktu, można łatwo pobrać nową instrukcję tutaj.