Więcej spokoju w Twoim codziennym życiu

Rozszerzona gwarancja to spokój dla Ciebie.

Potrzebujesz wsparcia?

Jeśli chcesz, aby nasz konsultant pomógł Ci w doborze pakietu, zadzwoń do nas: 801 444 800*. Kliknij przycisk widoczny po prawej stronie, aby się połączyć.

*Opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej.

Przedłuż gwarancję swojego urządzenia

Wprowadź więcej spokoju do swojego życia i nie martw się o sprzęt AGD, którego standardowa gwarancja dobiegła końca. Przedłuż ochronę z pakietem Rozszerzona Gwarancja PLUS zapewniającym szybką naprawę urządzenia, nawet jeśli uległo przypadkowemu uszkodzeniu

- Możliwość ochrony urządzeń od przypadkowych uszkodzeń
- Transport i montaż w cenie pakietu
- Wymiana na nowe urządzenie, jeżeli naprawa jest niemożliwa
- Proste i szybkie zgłoszenie szkody
- Priorytetowa obsługa przez doświadczonych fachowców i autoryzowane punkty serwisowe
- Wyłącznie oryginalne części zamienne
- Możliwość objęcia ochroną starszych, nawet 8-letnich urządzeń

Trzy proste kroki, aby dokonać zakupu

Trzy proste kroki, aby dokonać zakupu

  • list-circle Dobierz pakiet, który najbardziej Ci odpowiada.
  • list-circle Podaj najważniejsze dane urządzenia, w tym numer seryjny, PNC oraz datę dokonania zakupu.
  • list-circle Wybierz sposób płatności i sfinalizuj transakcję. Gotowe!
Jeśli wolisz, aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą telefonicznie i pomógł Ci w doborze pakietu, wpisz swoje dane poniżej.
Informujemy, iż administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu jest Electrolux Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-217 Warszawa, ul. Karolkowa 30).
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do otrzymania informacji handlowych dotyczących usług, promocji i produktów firmy Electrolux.
Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo ich poprawiania. Oświadczenia w tym zakresie kierować należy na adres mailowy: dane.osobowe@electrolux.com.
 

Często zadawane pytania

Dla jakiego urządzenia mogę nabyć Rozszerzoną gwarancję Electrolux?

Rozszerzoną gwarancję można nabyć dla dużych urządzeń AGD (płyty, kuchnie, kuchenki, piekarniki, okapy, chłodziarki, pralki, suszarki, zmywarki) marki Electrolux zakupionego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Czy zakup Rozszerzonej gwarancji Electrolux wpływa na okres Standardowej Gwarancji Producenta?

Nie, okres trwania Rozszerzonej gwarancji Electrolux nie wpływa na okres trwania Standardowej Gwarancji Producenta i rozpoczyna się w zależności od wybranego pakietu.

Jakich usterek nie obejmuje Rozszerzona gwarancja Electrolux?

Rozszerzona gwarancja Electrolux nie obejmuje np.:
• uszkodzeń urządzenia spowodowanych wszelkimi zdarzeniami losowymi, chyba, że wybrano pakiet który obejmuje tego rodzaju uszkodzenia;
• zużycia elementów eksploatacyjnych, które ze względu na swój charakter, ulegają zużyciu w okresie krótszym niż okres przydatności urządzenia np.: żarówki, baterie, bezpieczniki itp;
• korozji, zmian estetycznych wynikających z normalnego użytkowania urządzenia i niewpływających na prawidłowe działanie sprzętu;
• uszkodzeń związanych z użytkowaniem urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem lub zaleceniami wynikającymi z instrukcji obsługi;
• uszkodzeń wynikających z naprawy urządzenia przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione przez Electrolux.
Pełna lista, czego nie obejmuje ten pakiet znajduje się w Ogólnych Warunkach Usługi.

Ile zapłacę za Rozszerzoną gwarancję Electrolux?

Ceny pakietów są rożne w zależności od zakresu ochrony, oraz czasu jego obowiązywania. O szczegóły zapytaj na infolinii 801 444 800* lub sprawdź na www.electrolux.pl/rozszerzonagwarancja.

*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej

Kiedy mogę nabyć Rozszerzoną gwarancję Electrolux?

Termin, kiedy można nabyć Rozszerzoną gwarancję może być uzależniony od zakresu ochrony. Jedną z podstawowych zasad jest to, że urządzenie nie może być starsze niż 8 lat. Informację, jaki pakiet będzie najkorzystniejszy dla Ciebie, uzyskasz dzwoniąc na Infolinię pod numerem: 801 444 800* lub sprawdzając na www.electrolux.pl/rozszerzonagwarancja.

*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej

W jaki sposób mogę zgłosić usterkę podczas obowiązywania Rozszerzonej gwarancji Electrolux?

Wszelkie nieprawidłowości można zgłosić kontaktując się bezpośrednio z naszą Infolinią pod numerem: 801 444 800*.

*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej

Przez kogo oferowana jest Rozszerzona gwarancja Electrolux?

Rozszerzona gwarancja, będąca formą ubezpieczenia urządzenia, jest oferowana przez Electrolux Insurance Co Ltd z siedzibą w Sztokholmie, a pozostała przez Electrolux Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Naprawy urządzeń, które objęte są wykupionym pakietem wykonywane są przez Autoryzowaną Sieć Serwisową firmy Electrolux Poland Sp. z o.o., w miejscu jego instalacji przez klienta, a jeśli nie jest to możliwe – w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym.

Czy w przypadku naprawy ponoszę jakiekolwiek koszty?

Nie, jeśli uszkodzenie jest objęte wykupionym pakietem. Rozszerzona gwarancja obejmują pokrycie wszelkich kosztów naprawy lub wymiany, w tym również kosztów transportu i instalacji.

Kiedy urządzenie wymieniane jest na nowe w ramach Rozszerzonej gwarancji?

Urządzenie zostanie wymienione na nowe, jeżeli naprawa wadliwego urządzenia jest niemożliwa lub będzie ekonomicznie nieuzasadniona.

Jakie urządzenie otrzymam, gdy naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona?

W przypadku wymiany, klient otrzyma nowe urządzenie posiadające porównywalne funkcje oraz o wartości urządzenia wymienionego.

Jeśli sprzedam lub podaruję urządzenie, które jest objęte Rozszerzoną gwarancją, czy urządzenie nadal będzie objęte usługami tego pakietu?

Prawa i obowiązki wynikające z zakresu usług Rozszerzonej gwarancji mogą zostać przeniesione na nowego właściciela urządzenia. W tym celu należy skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 801 444 800*.

*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej

Jaki wpływ na zakres usług Rozszerzonej gwarancji mają naprawy lub wymiany sprzętu na nowy w ramach gwarancji producenta?

Dokonanie napraw lub wymiany urządzenia w ramach Standardowej Gwarancji Producenta nie wpływa na długość i zakres usługi wybranego Pakietu.

Jaki wpływ na zakres usług Rozszerzonej gwarancji ma wymiana sprzętu na nowy w ramach tego pakietu?

W przypadku wymiany urządzenia, wymienione urządzenie objęte będzie Standardową Gwarancją Producenta.

Czy mogę odstąpić od umowy na Rozszerzoną gwarancję Electrolux?

Tak, w przypadku Rozszerzonej gwarancji będącej formą ubezpieczenia można zrezygnować w ciągu 30 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, jeśli w tym czasie nie została wykonana wymiana lub naprawa urządzenia. W innym przypadku nie ma możliwości rezygnacji z usługi.