Dlaczego strona pokazuje, że część nie pasuje do mojego urządzenia?

Ostatnia aktualizacja 07.05.2021 13:25

Problem

  • Mimo że numer części wydaje się prawidłowy, strona wyświetla komunikat że część nie pasuje do urządzenia
  • Żaden wąż/łącznik/kosz itp. nie pasuje do mojego urządzenia

Dotyczy

  • Pralki
  • Suszarki
  • Piekarniki
  • Kuchnie wolnostojące 
  • Zmywarki
  • Chłodziarko-zamrażarki
  • Odkurzacze

Rozwiązanie

W wypadku odszukania części po jej numerze identyfikacyjnym, strona Electrolux daje możliwość potwierdzenia jej dopasowania do posiadanego urządzenia, na podstawie jego numeru PNC. 

  1. Odnajdź na tabliczce znamionowej swojego urządzenia numer PNC, powinien on mieć 11 cyfr.
  2. Na stronie internetowej kliknij przycisk "Sprawdź zgodność ze swoim urządzeniem".
  3. Wpisz numer PNC w wyświetlone okno (numer wpisz jako ciąg znaków, bez odstępów oraz znaków interpunkcyjnych), kliknij Sprawdź.
  4. Strona potwierdzi dopasowanie części do Twojego urządzenia.

UWAGA!
W wypadku akcesoriów ogólnych takich jak łączniki do pralek, kosze do suszarek i uniwersalne ssawki odkurzaczy, sprawdzanie zgodności części nie da efektu - w celu potwierdzenia zgodności prosimy o posłużenie się wskazówkami w opisie części, lub kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.



Przyczyna

W wypadku części uniwersalnych, nie są one przypisane do określonego numeru PNC, w związku z czym niemożliwe jest sprawdzenie ich zgodności z konkretnym urządzeniem.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.