Duża ilość wody w komorze piekarnika parowego serii 700 SteamCrisp

Ostatnia aktualizacja 01.08.2022 11:26

Problem

  • Duża ilość wody na dnie piekarnika
  • Duża ilość wody na blachach w piekarniku SteamCrisp
  • Woda przelewa się do komory piekarnika z szuflady 
  • Nieprawidłowe wskazanie czujnika poziomu wody w pojemniku

Dotyczy

  • Piekarniki parowe serii 700 SteamCrisp

Rozwiązanie

W komorze piekarnika parowego serii 700 SteamCrisp nie powinna się zbierać woda. 

  1. Jeżeli do pojemnika na wodę wlana została zbyt duża jej ilość to wyłącz piekarnik i wytrzyj gąbką lub ściereczką wodę, która znalazła się w komorze.
  2. Podczas napełniania zbiornika na wodę jego wskaźnik powinien sygnalizować poziom oraz napełnienie.
  3. Jeżeli podczas uzupełniania zbiornika na wodę jego wskaźnik nie reaguje, nie wskazując prawidłowego poziomu lub/i woda po chwili od nalania zbiera się w komorze piekarnika to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Electrolux pod numerem 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub mailowo na adres: infolinia@electrolux.com

Pamiętaj, aby nie pozostawiać potraw na dłużej niż 15-20 minut po zakończonym pieczeniu ponieważ może to spowodować osadzenie się na nich i na komorze piekarnika pary wodnej oraz skroplin.

Znajdź instrukcję obsługi
Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.

Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.