Jak mogę usunąć urządzenie z aplikacji?

Ostatnia aktualizacja 14.12.2022 12:09

Problem

  • Jak mogę usunąć urządzenie z aplikacji?

Dotyczy

  • My AEG Care App
  • My AEG Kitchen App
  • My Electrolux Care App
  • My Electrolux Kitchen App

Rozwiązanie

W zależność od wersji pobranej aplikacji mobilnej, istnieją dwie możliwości usunięcia urządzenia z aplikacji:


Sposób 1

  1. Otwórz aplikację i kliknij „koło zębate” (ustawienia) 
  2. W sekcji „Ustawienia produktu” wybierz urządzenie, które chcesz usunąć.
  3. Otwórz „Konfigurację w aplikacji” i wybierz „Usuń z konta”. Potwierdź swój wybór przyciskiem „Usuń”.

Sposób 2 

  1. Otwórz aplikację i wybierz urządzenie, które chcesz usunąć.
  2. W sekcji urządzenia wybierz symbol trzech kropek w prawym górnym rogu ekranu.
  3. Wybierz "Usuń urządzenie" z listy i potwierdź wybór.
Connectivity
Connectivity

Poznaj nasze nowoczesne urządzenia i stwórz bez wysiłku swój inteligentny dom.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.

Napisz opinię
Napisz opinię

Twoja opinie jest dla nas ważna. Pomóz nam udoskonalić nasze urządzenia.