Urządzenia z funkcja Connectivity - nie można zarejestrować urządzenia

Ostatnia aktualizacja 13.01.2020 13:25

Problem

  • Nie można zarejestrować urządzenia

Dotyczy

  • Urządzenia z funkcją Connectivity

Rozwiązanie

Sprawdź, czy połączenie sieciowe WiFi jest zaktualizowane i zaszyfrowane

Wykonaj następujące czynności:

1. Znajdź połączenie WiFi na liście dostępnych sieci na wybranym urządzeniu mobilnym.

  • Jeśli obok nazwy sieci WiFi zobaczysz ikonę kłódki, oznacza to, że korzystasz z jakiejś formy szyfrowania. Jeśli nie, przejdź do kroku 2.
  • Sprawdź ustawienia konfiguracji sieci WiFi pod kątem używanego rodzaju szyfrowania.
  • Wybierz WPA2, jeśli jest dostępny, i przejdź do kroku 3. Jeśli WPA2 nie jest dostępny, przejdź do kroku 2.

2. Sprawdź, czy router obsługuje WPA2 jako formę szyfrowania. Jeśli tak, przejdź do kroku 3.

Jeśli router nie obsługuje protokołu szyfrowania WPA2, prawdopodobnie trzeba zaktualizować router.

3. Przejdź do ustawień konfiguracji sieci, aby skonfigurować nazwę sieci WiFi i hasło.

  • Konieczne może być ponowne uruchomienie routera, aby zakończyć proces.
  • Wybierz nowe połączenie sieciowe WiFi na każdym urządzeniu i wprowadź hasło.

Przyczyna

  • Połączenie sieciowe WiFi może być nieszyfrowane LUB samo szyfrowanie może być nieaktualne. Zaktualizowane i zaszyfrowane połączenie sieciowe jest warunkiem koniecznym do uruchomienia aplikacji.

Czy ten artykuł był pomocny?

Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejść do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.