Urządzenie ma przebicie na obudowie / Urządzenie razi prądem

Ostatnia aktualizacja 09.03.2021 12:32

Problem

  • Urządzenie ma przebicie na obudowie
  • Urządzenie razi prądem 


UWAGA! 
Nie używać urządzenia, jeżeli występują powyższe objawy. Urządzenie natychmiast odłączyć od prądu, w celu zapewnienia bezpieczeństwa w pierwszej kolejności odciąć dopływ prądu do gniazda poprzez odłączenie bezpieczników, następnie bezpiecznie odłączyć urządzenie od źródła prądu.

Dotyczy

  • Piekarniki
  • Pralki
  • Suszarki
  • Zmywarki
  • Chłodziarko-Zamrażarki
  • Chłodziarki
  • Zamrażalki
  • Okapy
  • Mikrofalówki
  • Pralko-Suszarki

Rozwiązanie

  1. Podłącz urządzenie bezpośrednio do gniazda z uziemieniem.
  2. Jeśli wskazane działania nie przyniosą rezultatu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta


UWAGA!
Wszystkie zmiany związane z podłączeniem i siecią elektryczną powinna wykonać osoba z odpowiednimi uprawnieniami.

Przyczyna

  • brak uziemiania w podłączeniu do prądu
  • urządzenie podłączone do przedłużacza
  • uszkodzony kabel zasilający
Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.