Karta gwarancyjna

Ostatnia aktualizacja 23.09.2020 12:41

W Electrolux bardzo dużą wagę przykładamy do ochrony środowiska i poprawy stanu naszej planety. Dlatego też, w celu zmniejszenia zużycia papieru, zrezygnowaliśmy w drukowania naszych kart gwarancyjnych w formie papierowej. Karty te nie są obecnie wymagane w przypadku usługi gwarancyjnej.
Podstawą gwarancji producenta jest dowód zakupu wystawiony w momencie zakupu urządzenia, czyli faktura lub paragon. Można go przedstawić również w formie elektronicznej.

W przypadku płyt do zabudowy konieczne jest ich podłączenie przez osoby uprawnione. Warto aby fachowiec wystawił odpowiednie poświadczenie prawidłowo montażu. Takie poświadczenie powinno zawierać dane urządzenia oraz numer uprawnień osoby upoważnionej do instalacji urządzenia. Te dane można zapisać w dowolnym miejscu lecz sugerujemy zapisanie ich np. w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.