Płyta grzejna wyświetla komunikat o błędzie E9

Ostatnia aktualizacja 20.03.2020 14:58

Problem:

  • Płyta grzejna wyświetla komunikat o błędzie E9

Dotyczy:

  • elektryczna płyta grzejna do zabudowy
  • kuchenka wolnostojąca z elektryczną płytą grzejną
  • płyta indukcyjna do zabudowy
  • kuchenka wolnostojąca z płytą indukcyjną

Rozwiązanie:

1. Odłączyć urządzenie od zasilania na co najmniej 30 sekund.

Podłączyć urządzenie i ponownie je włączyć.  

2. Skontaktować się z autoryzowanym centrum serwisowym  

Jeśli powyższe wskazówki nie pozwolą rozwiązać problemu, zaleca się zamówienie wizyty serwisanta. 

Ostrzeżenie: nie zaleca się użytkowania urządzenia do czasu całkowitego wyeliminowania problemu. Należy odłączyć urządzenie od zasilania i nie podłączać go ponownie do czasu uzyskania pewności, że wyeliminowano wszystkie nieprawidłowości.


Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.