Aplikacja Electrolux Pure A9 wyświetla komunikat o braku możliwości zalogowania.

Ostatnia aktualizacja 28.02.2024 12:12

Problem

  • Nie mogę zalogować się w aplikacji Electrolux Pure A9
  • Aplikacja Electrolux Pure A9 wyświetla komunikat "nie udało się zarejestrować"

Dotyczy

  • Oczyszczacze powietrza serii Pure A9

Rozwiązanie

Jeżeli napotkałeś problem z logowaniem do aplikacji Electrolux Pure A9, wynika to prawdopodobnie z faktu, że aplikacja ta została zastąpiona nową, o nazwie Electrolux Wellbeing. Twoje problemy z rejestracją mogą wiązać się z tym, że stara aplikacja nie jest już wspierana. Sugerujemy pobranie i zainstalowanie najnowszej wersji aplikacji Electrolux Wellbeing, która oferuje wszystkie funkcje znane z Electrolux Pure A9, a także szereg nowych możliwości.

  1. Pobierz w Sklepie Google lub App Store aplikację Electrolux Wellbeing.
  2. Załóż konto i zarejestruj urządzenie

Przyczyna

  • Aplikacja Electrolux Pure A9 została zastąpiona nową aplikacją o nazwie Electrolux Wellbeing