Aplikacja informuje, że mój oczyszczacz powietrza jest niedostępny

Ostatnia aktualizacja 06.11.2020 10:19

Problem

  • Aplikacja informuje, że mój oczyszczacz powietrza jest niedostępny

Dotyczy

  • Oczyszczacz powietrza Electrolux Pure A9 
  • Aplikacja Electrolux Wellbeing

Rozwiązanie

Powody, dla których oczyszczacz powietrza może wydawać się niedostępny w aplikacji:

1. Oczyszczacz powietrza nie jest podłączony

2. Twoje Wi-Fi nie działa; spróbuj ponownie uruchomić router.

3. Oczyszczacz powietrza został przeniesiony poza zasięg routera Wi-Fi; spróbuj przenieść oczyszczacz powietrza bliżej routera (w promieniu 10 metrów)


Jeśli sprawdziłeś powyższe powody, ale oczyszczacz powietrza nadal wyświetla się jako niedostępny:

1. Odłącz oczyszczacz powietrza

2. Poczekaj kilka minut

3. Podłącz urządenie ponownie


Wciąż niedostępne? Usuń oczyszczacz powietrza z aplikacji i dodaj go ponownie.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.