Pomoc dotycząca kategorii: Kupuj bezpośrednio w Electrolux
Artykuły rekomendowane dla kategorii: Kupuj bezpośrednio w Electrolux
- Jak i kiedy mogę się skontaktować z Działem Obsługi Zakupów Online w celu uzyskania pomocy?
- Jak mogę złożyć reklamację?
- Jak mogę zwrócić zamówione produkty?
- Gdzie mogę znaleźć akcesoria i części zamienne do mojego urządzenia?
- Jak długo trwa realizacja zamówienia?
- Czy oferujecie usługę instalacji/montażu zamówionych urządzeń?
- Co zawiera usługa instalacji?
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Nie mogę dokończyć procesu składania zamówienia. Co mogę zrobić?
- Zwróciłem produkt, w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Wyszukaj artykuły dotyczące pomocy serwisowej
Sugetie wyszukiwania