Pomoc dotycząca kategorii: Dostawa i zwroty
Czekasz na dostawę? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy i zwrotu produktów.
- Co mogę zrobić, jeśli brakuje elementów produktu (brakujące akcesoria, instrukcja obsługi itp.)
- Co się stanie gdy podczas zaplanowanej wizyty kuriera nikogo nie będzie pod wskazanym adresem dostawy?
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
- Czy mogę wybrać dzień i godzinę dostawy?
- Czy mogę zaplanować termin dostawy?
- Czy możliwa jest dostawa na terenie całego kraju?
- Czy możliwa jest dostawa w weekend?
- Czy realizowane są dostawy za granicę?
- Gdzie mogę znaleźć numer listu przewozowego, aby móc śledzić dostawę?
- Jak długo trwa realizacja zamówienia?
- Jak mogę zwrócić zamówione produkty?
- Jak można dodać lub zmienić adres dostawy?
- Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
- Jakie są koszty dostawy oraz instalacji urządzenia?
- Jakie są możliwe formy dostawy?
- Zamówienie nie zostało dostarczone w wyznaczonym terminie?
- Zwróciłem produkt, w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Obsługa klienta
Masz pytania dotyczące zakupionego urządzenia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta
Instalacja i inne usługi dodatkowe
Potrzebujesz pomocy przy instalacji urządzenia? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące instalacji i zamówienia usług.
Zamówienie
Szukasz informacji o statusie zamówienia? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
Płatności i faktura
Odpowiedzi na pytania dotyczące metod płatności, bezpieczeństwa transakcji, dokumentów tj. e-faktury.
Odbiór Twojego starego urządzenia
Chcesz zutylizować stare urządzenie Electrolux? Dowiedz się, jak możemy Ci w tym pomóc.
Zrównoważony rozwój
Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób Electrolux dba o zrównoważony rozwój.