Jak zareklamować urządzenie zakupione poprzez stronę Electrolux?

Ostatnia aktualizacja 26.10.2021 15:46

Problem

  • Jak mogę złożyć reklamację?
  • Jak zareklamować urządzenie zakupione poprzez stronę Electrolux?
  • Zakupy bezpośrednie-reklamacja

Rozwiązanie

Obsługą zgłoszeń dotyczących urządzeń zakupionych za pośrednictwem strony Electrolux.pl zajmuje się dział Wsparcia Sprzedaży Online. W celu usprawnienia obsługi prosimy o przygotowanie numeru dokumentu dostawy (znajduje się na fakturze wystawionej przez Electrolux). Reklamację można złożyć pod numerem +48 22 749 61 61 (koszt zgodny z taryfą operatora) w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku. lub wysyłając wiadomość email na adres zakupyonline@electrolux.com.. 

W przypadku zakupu urządzenia u jednego z naszych partnerów handlowych zapraszamy do kontaktu pod numerem +48 22 749 61 00  (koszt zgodny z taryfą operatora) w godzinach 8-18 od poniedziałku do piątku lub wysyłając wiadomość email na adres infolinia@electrolux.com..