Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?

Ostatnia aktualizacja 26.04.2023 11:11

Problem

  • uszkodzenie transportowe
  • urządzenie zostało uszkodzone w drodze
  • po rozpakowaniu urządzenie było uszkodzone
  • otrzymałem uszkodzone urządzenie
  • zamówiony produkt jest uszkodzony

Dotyczy

Rozwiązanie

  • Podstawą uznania reklamacji na uszkodzenie transportowe jest protokół szkody spisany z firmą Zadbano po sprawdzeniu paczki w czasie odbioru.
  • Wypełniony protokół szkody możesz przesłać na adres e-mail zakupyonline@electrolux.com. W wiadomości możesz wskazać jakie są Twoje oczekiwania (wymiana urządzenia czy zwrot środków) oraz napisać czy urządzenie zostało odpakowane lub było użytkowane.
  • Jeśli nie odmówiłeś przyjęcia urządzenia, zostanie zlecony jego nieodpłatny odbiór.