Pomoc dotycząca kategorii: Zamówienie
Szukasz informacji o statusie zamówienia? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Czy i w jaki sposób mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy?
- Czy mogę anulować złożone zamówienie?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Produkt, który został mi dostarczony, jest niekompletny. Co powinienem zrobić, by otrzymać brakujące akcesoria?
- Wiadomość email z potwierdzeniem zamówienia nie dotarła. Co mogę zrobić?
- Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
- Zamówiłem urządzenie w niewłaściwym kolorze. Jak mogę zmienić zamówienie?