Oryginalność części zamiennych stosownych podczas napraw przez serwisy autoryzowane

Ostatnia aktualizacja 06.04.2022 13:08

Problem

  • Część wymieniona przez serwis wygląda inaczej, niż zastosowana fabrycznie.
  • Część nie posiada logo producenta.
  • Czy w ramach napraw gwarancyjnych stosowane są tylko oryginalne części zamienne?

Dotyczy

  • Sprzęty AGD produkowany przez Grupę Electrolux.
  • Części zamienne stosowane przez serwisy autoryzowane.

Rozwiązanie

Stosowane przez serwisy autoryzowane w ramach napraw części zamienne są w 100% oryginalne i pochodzą z dystrybucji firmy Electrolux. W ramach napraw mogą być zastosowane uniwersalne części zamienne, które są kompatybilne z różnymi modelami naszych marek. Wymieniane części mimo różnic estetycznych mają nie gorszą jakość oraz funkcjonalność względem części fabrycznych.


Wyznacznikami oryginalności części nie są:

  • kolor elementów części, np. kolor włosia;
  • kolor akcesoriów, np. kolor szczotki;
  • brak obecność logo producenta, np. Electrolux lub AEG.


Oryginalne części zamienne oraz akcesoria znajdziesz również w naszym sklepie internetowym.

Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.