Moja aplikacja Electrolux Care - Przewodnik po korzystaniu z łączności (wersja iOS)

Ostatnia aktualizacja 15.04.2021 13:04

Problem

  • Moja aplikacja Electrolux Care - Przewodnik po korzystaniu z łączności (wersja iOS)

Dotyczy

  •  pralka z funkcją Connectivity
  • suszarka z funkcją Connectivity 
  • pralko-suszarka z funkcją Connectivity

Rozwiązanie

1. Uruchom i skonfiguruj aplikację My Electrolux Care

  1. Wybierz kraj i język.
  2. Utwórz konto.
  3. Otwórz kartę Urządzenia. Karta Urządzenia  znajduje się w dolnym menu (iOS).

2. Stuknij ikonę +, aby dodać produkt.


3. Wybierz typ produktu do połączenia.


4. Pamiętaj, aby zachować swoją nazwę i hasło do sieci domowej.


5. Włącz Wi-Fi na urządzeniu.

Aby włączyć Wi-Fi w urządzeniu, zapoznaj się z sekcją Konfiguracja łączności WiFi w instrukcji obsługi


6. Połącz się z Wi-Fi swojego urządzenia. Naciśnij przycisk Home, aby zamknąć aplikację.


7. Przejdź do Ustawień w iOS i otwórz WiFi. Połącz się z siecią AJ_ * i wróć do aplikacji My Electrolux Care.


8. Aplikacja łączy się z urządzeniem.


9. Wybierz sieć, z którą chcesz się połączyć z urządzeniem, i wprowadź hasło.


10. Po skonfigurowaniu sieci możesz nazwać swoje urządzenie.

Jesteś teraz połączony i możesz zacząć korzystać z aplikacji My Electrolux Care w swoim urządzeniu.