Problem z procedurą onboarding - iOS 16

Ostatnia aktualizacja 22.11.2023 12:22

Problem

  • Podłączenie piekarnika z aplikacją nie powiodło się
  • Podłączenie pralki/suszarki z aplikacją nie powiodło się
  • Nie można połączyć urządzenia przez iPhone z iOS 16

Dotyczy

  • urządzenia z funkcją connectivity

Rozwiązanie

Problem z podłączeniem nowych urządzeń z funkcją connectivity został zidentyfikowany, gdy używane są smartfony Apple iPhone z systemem iOS 16.

Zalecamy korzystanie z urządzenia z systemem Android lub iPhone z systemem iOS 15 lub starszym do podłączenia urządzeń.

Jeśli doświadczyłeś problemów z podłączeniem piekarnika lub pralki/suszarki za pomocą aplikacji, bądź nie możesz połączyć urządzenia przez iPhone z iOS 16, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Connectivity
Connectivity

Poznaj nasze nowoczesne urządzenia i stwórz bez wysiłku swój inteligentny dom.