Wyświetlacz pralki nie pokazuje wskaźnika łączności bezprzewodowej

Ostatnia aktualizacja 15.04.2021 08:26

Problem

  • Wyświetlacz nie pokazuje wskaźnika łączności bezprzewodowej
  • Nie można połączyć się z urządzeniem

Dotyczy

  • Pralka z funkcją WiFi
  • Suszarka z funkcją WiFi

Rozwiązanie


1. Sprawdź siłę sygnału sieci WiFi.

2. Upewnij się, że połączenie bezprzewodowe jest włączone.

Patrz rozdział „Konfigurowanie połączenia bezprzewodowego z pralką/suszarką” w rozdziale „WiFi - Konfiguracja łączności” w instrukcji obsługi. Możesz pobrać instrukcję tutaj .
Po zastosowaniu opisanej konfiguracji i włączeniu modułu WiFi w urządzeniu, usłyszysz pojedynczy sygnał dźwiękowy (piknięcie), a na wyświetlaczy pojawi się komunikat ON, należy wtedy zwolnić przytrzymywane przyciski na panelu sterowania urządzenia.

3. Sprawdź swoją sieć domową i router.

4. Uruchom ponownie router.

5. Skontaktuj się z dostawcą usług bezprzewodowych, jeśli występują dalsze problemy z siecią bezprzewodową.


Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.