REGULAMIN OCEN I OPINII KONSUMENCKICH
Niniejszy Regulamin („Regulamin”) reguluje zasady związane z usługą Ocen i opinii konsumenckich oraz pytań i odpowiedzi („Usługa CRR”), oferowaną przez Electrolux Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Karolkowej 30, 01-207 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000029692, kapitał zakładowy 272.731.500 zł, NIP 521-008–43–88 („Spółka”) na stronie www.electrolux.pl.
Ogólne warunki przesyłania opinii, pytań lub innych treści konsumenckich
Przesyłając opinie, pytania lub inne treści konsumenckie („Treść”) za pośrednictwem Usługi CRR, użytkownik oświadcza, że:
-
jest wyłącznym autorem Treści i posiada pełne autorskie prawa majątkowe oraz prawo własności intelektualnej do Treści;
-
w zakresie, w jakim jest to możliwe na mocy obowiązującego prawa, użytkownik dobrowolnie przenosi autorskie prawa majątkowe do Treści na rzecz Spółki;
-
publikowane przez użytkownika Treści są prawdziwe i nie zawierają fałszywych, wprowadzających w błąd lub niekompletnych informacji na temat produktów lub usług naprawczych Spółki;
-
ma co najmniej 18 lat;
-
dostarczone przez użytkownika Treści nie naruszają niniejszego Regulaminu i nie spowodują szkody w odniesieniu do podmiotów trzecich;
-
wystawiając opinię, użytkownik jest właścicielem produktu, który podlega recenzji, lub z niego korzystał.
Ponadto użytkownik zgadza się, że nie może przesyłać Treści, które:
-
naruszają wytyczne dotyczące opinii określone poniżej;
-
użytkownik wie lub powinien wiedzieć, że są fałszywe, nieprawidłowe lub wprowadzające w błąd;
-
naruszają prawa autorskie, patenty, znaki towarowe, tajemnice handlowe, prawa do wizerunku lub prywatności i inne prawa osób trzecich lub;
-
naruszają przepisy prawa, ustawy, rozporządzenia lub inne akty prawne (w tym między innymi przepisy dotyczące ochrony konsumentów, nieuczciwej konkurencji, przeciwdziałania dyskryminacji lub reklamy wprowadzającej w bląd);
-
są lub mogą być w uzasadniony sposób uznane za zniesławiające, oszczercze, nienawistne, obraźliwe, w tym na tle rasowym lub religijnym, stanowią bezprawną groźbę lub nękanie jakąkolwiek osoby fizycznej lub prawnej;
-
zostały wystawione w zamian za wynagrodzenie lub obietnicę wynagrodzenia od osoby trzeciej, i nie ma to związku z akcjami zainicjowanymi przez Spółkę;
-
zawierają informacje odnoszące się do innych stron internetowych, adresów, adresów e-mail, danych kontaktowych lub numerów telefonów;
-
zawierają wirusyi lub inne szkodliwe programy lub pliki komputerowe.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że ponosi wyłączną odpowiedzialność za przesłane przez niego Treści oraz że Spółka, w tym jej jednostki stowarzyszone oraz przedstawiciele Spółki lub jej podmiotów stowarzyszonych, tacy jak pracownicy, konsultanci i usługodawcy zewnętrzni (zwani łącznie „Przedstawicielami”), nie ponoszą odpowiedzialności za naruszenie przez użytkownika niniejszego Regulaminu.
W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa użytkownik zobowiązuje się zwolnić Spółkę, jej jednostki stowarzyszone i ich Przedstawicieli z odpowiedzialności z tytułu roszczeń, żądań i szkód wszelkiego rodzaju, w tym uzasadnionych opłat sądowych i prawnych, wynikających z naruszenia przez użytkownika niniejszego Regulamin, w tym przepisów prawa oraz praw osób trzecich.
Wytyczne dotyczące opinii
Zastrzegamy sobie prawo do niepublikowania Treści przesłanych przez użytkownika lub do publikowania Treści w skróconej formie, we wskazanych niżej przypadkach lub w razie następujących naruszeń:
-
Regulamin: Treści, które są niezgodne z niniejszym Regulaminem, lub które naruszają obowiązujące przepisy prawa, ustawy, rozporządzenia lub inne akty prawne.
-
Treści nieistotne, w tym:
-
-
cena zapłacona za produkt lub usługę podlegające recenzji,
-
sposób obsługi klienta, wysyłki, instalacji lub kontaktu z infolinią,
-
napisane w innym języku niż język używany na stronie internetowej, na której Treści są publikowane,
-
informacje o innych produktach lub usługach naprawczych,
-
więcej niż jedna opinia tego samego produktu lub usługi naprawczej wystawiona przez tę samą osobę,
-
linki zewnętrzne.
-
-
Treści niewłaściwe: Obsceniczne, dyskryminujące lub obraźliwe sformułowania lub inne nieodpowiednie dla forum publicznego treści, krytyczne komentarze na temat innych opinii wystawionych na stronie lub komentarze i Treści naruszające obowiązujące przepisy prawa lub inne regulacje.
-
Oszustwo: Spam, próby zautomatyzowania przesyłania treści lub wykorzystywanie fałszywych identyfikatorów e-mail do przesyłania opinii, bądź próby podszywania się pod inną osobę lub organizację.
-
Marketing: Reklamy lub odniesienia do innych produktów, propozycji usług naprawczych, marek, ofert, stron internetowych lub ofert cenowych.
-
Dane osobowe i umożliwiające identyfikację: Adresy e-mail, adresy URL, numery telefonów, adresy pocztowe lub inne formy danych kontaktowych, zdjęcia i inne dane umożliwiające identyfikację.
Więcej informacji na temat sposobu, w jaki weryfikujemy, zatwierdzamy i moderujemy Treści (w tym opinie) przesyłane za pośrednictwem systemu CRR, można znaleźć tutaj. Pomimo procesu weryfikacji i moderacji nie możemy zagwarantować, że wszystkie wyświetlane recenzje będą przekazywane wyłącznie przez konsumentów, którzy kupili nasze produkty lub z nich korzystali.
Licencja i majątkowe prawa autorskie
W przypadku wszelkich Treści, które użytkownik przesyła, przyznaje Spółce, w tym jej jednostkom stowarzyszonym, wieczyste, nieodwołalne, nieobciążone, zbywalne, podlegające sublicencjonowaniu prawo do korzystania, kopiowania, modyfikowania, usuwania w całości, adaptacji, publikowania, tłumaczenia, ulepszania, wykorzystywania w połączeniu z innymi utworami, takimi jak analiza danych, tworzenia opracowań na podstawie takich Treści lub sprzedawania bądź rozpowszechniania ich lub włączania do dowolnej formy, medium lub technologii, w szczególności do celów komercyjnych i marketingowych, na całym świecie, bez wynagrodzenia dla użytkownika. W celu uniknięcia wątpliwości prawa przyznane w niniejszym dokumencie mogą być sublicencjonowane przez Spółkę lub jej jednostki stowarzyszone na rzecz osób trzecich, w tym między innymi sprzedawców detalicznych, agencji medialnych i dystrybutorów Spółki lub jej jednostek stowarzyszonych.
Wszelkie Treści przesyłane przez użytkownika mogą być wykorzystywane według wyłącznego uznania Spółki i jej jednostek stowarzyszonych, w tym w ramach działań marketingowych Spółki i jej jednostek stowarzyszonych lub w ich kanałach mediów społecznościowych. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany, skracania, wstrzymywania publikacji, powielania, usuwania lub kasowania Treści na stronie internetowej Spółki, które zostaną uznane za naruszające wytyczne dotyczące opinii lub jakiekolwiek inne postanowienie niniejszego Regulaminu. Spółka nie gwarantuje, że użytkownik będzie mógł skorzystać z prawa do edycji lub usunięcia przesłanych Treści. Błędy w pisowni, błędy ortograficzne i gramatyczne w przesłanych Treściach zostaną zatwierdzone, chyba że błędy te w istotny sposób zakłócają innym użytkownikom możliwość czytania i interpretowania Treści.
Oceny i pisemne recenzje są zazwyczaj publikowane w ciągu dwóch do czterech dni roboczych. Jednak w celu zapewnienia zgodności z niniejszym Regulaminem termin moze ulec przedłużeniu.
Opinie dodawane w ramach akcji konsumenckich są publikowane po weryfikacji zgłoszenia, zgodnie z regulaminem danej akcji.
Treści przekazanych przez użytkownika nie mogą podlegać zobowiązaniom do zachowania poufności ze strony Spółki lub jej jednostek stowarzyszonych i ich Przedstawicieli.
Dane osobowe
Przesyłając Treści za pomocą Usługi CRR, użytkownik przyjmuje do wiadomości i potwierdza, że Spółka lub jej usługodawca zarządzający moderacją przesyłanych Treści może skontaktować się z użytkownikiem w związku z przesłanymi Treściami lub wszelkimi kwestiami administracyjnymi bezpośrednio związanymi z Treściami i ich publikacją.
Więcej informacji na temat tego, w jaki sposób Spółka przetwarza dane osobowe, można znaleźć w Polityce prywatności dostępnej pod adresem Informacja O Ochronie Danych Konsumentów Spółki Electrolux. W przypadku wniosków dotyczących danych osobowych użytkownika prosimy skorzystać z formularza znajdującego się na tej samej stronie.
Reklamacje i dane kontaktowe
Użytkownik może złożyć reklamację na Usługę CRR drogą pisemną na adres ul. Karolkowa 30; 01-207 Warszawa, drogą mailową na adres E-mail: infolinia@electrolux.com lub telefonicznie pod numerem 22 749 61 00.
Reklamacja powinna zawierać wskazanie przyczyny reklamacji oraz proponowany sposób rozpatrzenia. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.