Rozszerzona gwarancja

Więcej spokoju w Twoim codziennym życiu

Pakiet ochronny to spokój dla Ciebie.

Potrzebujesz wsparcia?

Jeśli chcesz, aby nasz konsultant pomógł Ci w doborze pakietu, zadzwoń do nas: 801 444 800*, 22 749 61 00*. Kliknij przycisk widoczny po prawej stronie, aby się połączyć.

*Opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej.

Często zadawane pytania

Dla jakiego urządzenia mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?
Czy zakup Pakietu ochronnego KOMFORT Electrolux wpływa na okres Standardowej Gwarancji Producenta?
Jakich usterek nie obejmuje Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?
Ile zapłacę za Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?
Kiedy mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?
W jaki sposób mogę zgłosić usterkę podczas obowiązywania Pakietu ochronnego KOMFORT Electrolux?
Przez kogo oferowany jest Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?
Czy w przypadku naprawy ponoszę jakiekolwiek koszty?
Kiedy urządzenie wymieniane jest na nowe w ramach Pakietu ochronnego KOMFORT?
Jakie urządzenie otrzymam, gdy naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona?
Jeśli sprzedam lub podaruję urządzenie, które jest objęte Pakietem ochronnym KOMFORT, czy urządzenie nadal będzie objęte usługami tego pakietu?
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT mają naprawy lub wymiany sprzętu na nowy w ramach gwarancji producenta?
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT ma wymiana sprzętu na nowy w ramach tego pakietu?
Czy mogę odstąpić od umowy na Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?